Thailand-en-Bali-2012.reismee.nl

Relaxen op het eiland Koh Samui en het geheim van de tattoo van Francois.....

Na een prima reis met de nachttrein vanuit Bangkok ,heerlijk geslapen in couchettes, komen we na 1,5 uur varen aan op het eiland Koh Samui. We gunnen ons de luxe van een taxi die ons in een half uurtje naar het resort brengt in Bo Phut. Een aanrader, prachtig gelegen op een berg met mooi uitzicht op zee.http://www.mantrasamui.com

We blijven hier 3 nachten om bij te komen van onze Bangkok stads avonturen.

Mantra resort is een heerlijk oord met een ' infinity zwembad' . (wat dat is zie je op de foto's) 's-Avonds drinken we gezellig een biertje op het strand met Coby en Marcel, die toevallig hier ook zijn!

Willy schrijft zich weer in voor de Yoga lessen die hier gegeven worden. Francois en Danja liggen voornamelijk in het zwembad. We genieten van de sfeer die dit bijzondere resort heeft. We boeken een Thaise massage, huren een brommertje om het eiland te verkennen en gaan 's-avonds uit eten in het dorp. Veel belevenissen hebben we dan ook niet te vermelden.

Francois heeft nog een geheim te onthullen dat hij op video heeft gezet. (zie hierboven video's)

We blijven een kort weekje op Koh Samui en laten ons verrassen door nog een ander resort verderop aan zee in Lamai Beach. Dan nemen we een bungalow aan het strand. Zaterdag vertrekken Leontine en kids vanuit Oegstgeest naar Bali. We wensen jullie nu alvast goede reis en geniet van het prachtige Bali! Na ons verblijf op Koh Samui vliegen we a.s. woensdag in 2,5 uur door naar Bali waar we samen verder zullen reizen. We verheugen ons op de prachtige trip die we gepland hebben.Maar nu eerst Koh Samui ontdekken!

coby

Je moeder heeft net het laatste verslag gezien met foto's en video. Zij is helemaal opgelucht dat de tattoo niet echt is en ze kan weer lachen. Ik had nog tegen haar gezegd dat het een nepper was,maar nu is zij echt overtuigd. Nog veel plezier Coby

Franneke

Hallo Willy, Francois en Danja, wat ziet dat er weer ongelooflijk gezellig uit. Mooie verhalen met onverwachte onthullingen! Geniet nog even en veel plezier straks op Bali.
Thuis alles goed. krant wordt nog steeds bezorgd maar dat kan ook aan de nieuwe bezorger liggen...

Marijke

Vandaag hier in NL kunnen 'genieten' van bijna tropische temperaturen. Maar helaas, ik moest werken. Zo jullie verslagen lezend en foto's bekijkend, krijg ik wel weer heel veel zin in Azie. Jullie genieten weer echt! En dat even afzien in primitieve omgeving ben je toch zo weer vergeten, nu je weer in een luxe resort zit. Ik moet nog een paar maandjes wachten. Leuk dat jullie Coby en Marcel twee keer hebben ontmoet. Is altijd prettig om mooie ervaringen te delen. Heel veel plezier en lekker eten de verdere reis.